LogoType
Huis

Veelgestelde vragen

Deze pagina heeft antwoorden op de meest gestelde vragen. Kunt u niet vinden wat u zoekt? Neem contact met ons op via het contactformulier op onze contactpagina.

Boeken en betalen

Hoe boek ik een ticket voor mijn baby?
Hoe boek ik een ticket voor mijn nog ongeboren kinderen?
Hoe vind ik mijn bestelnummer en boekingsnummer?
Alle artikelen weergeven

Wijzigingen en annuleringen

Als u mij hebt gemeld dat ik een terugbetaling ontvang, hoe gaat dit dan?
De nieuwe tijden die ik gekregen heb, komen absoluut niet goed uit, wat doe ik nu?
Een hotel annuleren?
Alle artikelen weergeven

Inchecken

Hoe kan ik inchecken?
Hoe kan ik mijn inchecken annuleren?
Hoe vaak moet ik inchecken?
Alle artikelen weergeven

Covid-19 informatie

De luchtvaartmaatschappij zegt dat ik contact met u moet opnemen om mijn geld terug te krijgen.
Heb ik een COVID-19 PCR-test of een vaccincertificaat nodig om te reizen?
Hoe lang kan mijn voucher of open ticket worden gebruikt?
Alle artikelen weergeven

Feedback en klachten

Ik ben niet tevreden met mijn geboekte hotel of huurauto. Waar kan ik terecht met mijn probleem/commentaar?
Ik heb problemen gehad met mijn vlucht. Waar kan ik dit reclameren?
Wat moet ik doen als ik een klacht wil indienen over de levering van vliegtickets?
Alle artikelen weergeven

Producten en diensten

Als er iets gebeurt op mijn reis en ik heb een reisverzekering afgesloten, met wie moet ik dan contact opnemen?
Hoe kan ik me afmelden voor de nieuwsbrief?
Hoe neem ik contact met u op?
Alle artikelen weergeven

Reiswaarschuwingen

Krijg ik een terugbetaling als mijn vlucht wordt geannuleerd?
Word ik automatisch omgeboekt als mijn vlucht geannuleerd is?
Alle artikelen weergeven
Footer logotype